welcome to " hati c kecik's " blog...=)

Friday, May 20, 2011

Y IM HERE....FRIEND??

y im here?pe tu?erm npe aku tetibe berminat nk layan blog ni ek :1ST >> lately emosi aku tergangu bile aku tau ade yg dok mengata n mengutuk aku kt blakang...kalo ade sesape yg terbaca status aku kt fb jumaat lpas, tau laaa kot citernye serbe ckit...so after that day aku rase sgt xsuke on9 fb tu,pg2 on9 tnmpk muke die,tgahari nampk lg....ptg lg laaa nampk...adooii...tp nak jgak on9,sbb bkn die sorng jer frend aku kt ctu kn,ramai lg frend laen....soooo on jer laaa line FB tu kn wlaupon sakit hati..zassss--- layannnn...sooo stlah seminggu bosan n boring,aku bmint laaa nk wat blog ni...hihi 2ND >>thun 2010 bnyk peristiwa yg blaku dlm hidup aku,dr suke maupon duke...alaaa standart laaa tu kan?awal thun sukesuki ngan en. F*****,tgah thun smpai ujung thun sukesuki ngan en H****...erm pnuh kontroversi sbenanye aku nih,tp buat2 xpenuh jer laaaa...hehe ape yg blaku pd kite smuanye bersebb kn?xpe aku pasrah...=) laaah meleret laaa plak kn?Y IM HERE bcos thun lpas aku suke sgt tulis diary,thanks to kejora sbb tiap thun bg diary kt staf....keh3 (daa tersenarai dlm benefit kot) kankankan???..smpaikan tiap mlm bile en adie tnye aku 'tgah watpe2?' aku jwb 'tulis diary' die kte..'.ermmmm rajin bebenor'...hihihi aku ketawa jer,suke bile die ckp cmtu sbb nnt lpas 5 minit die akan pujuk aku nk bce diary tu,hihihi mane dpt jack!!..so thun 2011 ni daaa nk masuk tgah tahun kan?aku daaa lame x tulis diary,xtau npe....buzy sgt gaknye uruskan itu ini...soooo ingt thun ni aku nk update blog jer laaa kan,mebi lg seronok..tp xse'privet' diary....ahhhhh xpe laaa,at least ade gak aku note benda2 pnting yg blaku kn...ok laaa tu kot....layannnnn~~ zass...haaaa abis daaa serbe ckit citer bab Y IM HERE....=) nk citer bab FRIEND plak k....jgn tekejut kalo ade sesape tngok aku xde follower lg kt blog nih....hihi rasenye aku lom nk mmpunyai follower/frend ke kot....ok x cmtu?ngeh3...ingt nk kasi mantap dlu ini blog..hehe 'name pon nk jdi kan blog nih diary kan'?hwawawa...xde laaa sjer jer gurau...kn aku bru update blog ni mlm ni....so mmng lom ade follower lg k...hihi....xpe laaa layannn ~slow2 k...k laaa takat ni jer ntuk bab nih...mate c kecik ni pon daaa makin kecik....ngeh3 daaaa~~~

No comments: